Zapytanie ofertowe dotyczące podpisania umowy na zakup mebli dla obiektów zarządzanych przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. oraz należących do Grupy Kapitałowej PHH
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zapytania ofertowego jest :
- zakup blatów do stołów restauracyjnych, krzeseł restauracyjnych oraz krzeseł do pokoi oraz modułów bufetowych dla Golden Tulip Gdańsk Residence
- zakup stołów do Restauracji Challenge’32 oraz foteli dla Renaissance Warsaw Airport Hotel
- Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: posiadać stosowne karty produktów, atesty, świadectwa pochodzenia, certyfikaty dopuszczenia do stosowania.
- Dostarczone zestawy muszą być nowe, czyste, kompletne, sprawne technicznie i gotowe do użytku.
- Dostawa i montaż wyposażenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy;
- Dostawa i montaż wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym;
- Całość dostarczonego wyposażenia, winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowana zgodnie ze swoim przeznaczeniem;
- Posprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy zużytych opakowań.
- Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Przy czym jako część określa się podanie oferty na jeden artykuł z listy wymienionych w Załączniku nr 1 – Formularz cenowy.