03-04-2024

Kierownik ds. Kluczowych Klientów – Regent Warsaw Hotel

5-gwiazdkowy hotel położony w eleganckiej dyplomatycznej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie ambasad i królewskich ogrodów Parku Łazienkowskiego. Komfortowe wnętrza konferencyjne i profesjonalna obsługa gwarantuje sukces każdego spotkania biznesowego.

 

Regent Warsaw Hotel poszukuje osoby na stanowisko

Kierownik ds. Kluczowych Klientów – Regent Warsaw Hotel

Miejsce pracy: Warszawa

 

Główne zadania:

  • Utrzymywanie kontaktów biznesowych i umacnianie współpracy z dotychczasowymi strategicznymi partnerami hotelu.
  • Aktywne poszukiwanie na rynku nowych kontrahentów podczas codziennych spotkań z klientami, telemarketing oraz inne narzędzia sprzedaży.
  • Negocjowanie i realizacja umów korporacyjnych na noclegi indywidualne.
  • Sprzedaż grupowa pokoi.
  • Sprzedaż konferencji, cateringu, bankietów w hotelu oraz innych usług oferowanych przez hotel.
  • Monitorowanie działań konkurencji, sytuacji mikro i makroekonomicznej oraz podejmowanie działań adekwatnych do zachodzących zmian.
  • Pomoc i udział w organizacji specjalnych imprez organizowanych przez Dział Sprzedaży i Marketingu.
  • Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

 

Wymagania:

 

  • Otwartość na nowe wyzwania, umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista i samodyscyplina.
  • Swobodne poruszanie się środowisku MS Office 2016 (Word, Excel, Power Point, Outlook), znajomość OPERA Sales & Catering, PMS, będzie dodatkowym atutem.
  • Biegłość w prowadzeniu rozmów, negocjacji.
  • Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów, realizacji wyznaczonych celów w określonym czasie.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Dokładność i sumienność w działaniu.
  • Gotowość do poszerzania swojej wiedzy.
  • Doświadczenie w pracy w hotelu lub w sprzedaży.

 

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Motywujące wynagrodzenie oraz uczestnictwo w planie premiowym.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych (ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów, kart sportowych, paczki świąteczne, refundowaną naukę języków obcych, preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach należących do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego).
  • Ciągły rozwój, możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Pracę w dynamicznym zespole.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze.

 

 

 

 

 

Osoby zainteresowane swoim rozwojem zawodowym prosimy o przesyłanie CV na adres email:

kariera@regent-warsaw.com

 

W tytule maila prosimy o wpisanie nazwy stanowiska, na które została wysłana aplikacja.

Prosimy o dopisanie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHN Property Management Sp. z o.o. (dawniej PHN Property Management PHN K Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.) z siedzibą w Warszawie (00-124), ul. Jana Pawła II 12 lok. V/24, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.”
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHN Property Management Sp. z o.o. (dawniej PHN Property Management PHN K Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.) z siedzibą w Warszawie (00-124), ul. Jana Pawła II 12 lok. V/24, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.”

Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności dostępną na stronie https://www.regent-warsaw.com/careers/rodo
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.