AKTUALNOŚCI

27-05-2020

Zakończyła się cyfrowa konferencja Hotel Trends Polnad&CEE

Za nami wyjątkowa, cyfrowa konferencja Hotel Trends Poland&CEE, organizowana przez Hotelarz. Polski Holding Hotelowy był nie tylko partnerem strategicznym ale ze względu na swoją niekwestionowaną pozycję na rynku miał silną reprezentację podczas tego wydarzenia.

W panelu liderów “Koronawirus zatrzymał polskie hotelarstwo. Strategie przetrwania kryzysu i scenariusze rozwoju sytuacji” Gheorghe Mariana Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego podkreślał – Jestem racjonalnym optymistą. Większość naszych gości nie anulowała rezerwacji tylko przeniosła je na okres letni. To pokazuje, że polskie społeczeństwo jest solidarne z naszą branżą. Ponadto, prezes PHH dodaje – Proaktywna postawa i wszystkie działania społeczne hotelarzy podczas tego kryzysu pokazują, że wspólnymi siłami możemy odbudować naszą branżę.

W panelu pt. Działalność operacyjna hoteli w dobie koronawirusa, Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaisssance Warsaw Airport Hotel pokreśliła –  Najważniejsze jest bezpieczeństwo, zarówno naszych gości jak i pracowników. Im lepiej się do tego przygotujemy tym szybciej uda nam się wrócić do normalnego funkcjonowania hotelu.

 

Podczas ostatniego panelu pt. Biznes odpowiedzialny społecznie w czasach kryzysu Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor finansowa w  Polski Holding Hotelowy podsumowała działalność spółki – Nasza spółka skupia się na prowadzeniu biznesu odpowiedzialnego społecznie. Staraliśmy się zadbać przede wszystkim o naszych pracowników, ale też o gości. W pierwszej kolejności było to wsparcie infolinii NFZ, a następnie wsparcie stacji epidemiologicznej. Braliśmy udział w akcji Lot do domu czy Hotel dla medyków. Dla nas ważne jest nie tylko tu i teraz, ale także jaka będzie przyszłość.

Organizatorzy zapowiedzieli, że w listopadzie najważniejsze spotkanie dla branży hotelarskiej VIII, jesienna edycja konferencji Hotel Trends Poland&CEE odbędzie się w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Organizatorem będzie wydawca miesięcznika „Hotelarz”, natomiast Polski Holding Hotelowy jako odpowiedzialny podmiot na ryku hotelarskim wziął na siebie rolę partnera strategicznego tego wydarzenia.