AKTUALNOŚCI
Strategia HR w Grupie PHH – Człowiek jest najważniejszą wartością firmy
Strategia HR w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego powstała jako konsekwencja realizacji działań z zakresu HR prowadzonych od lat w spółce PHH oraz obecnie również w Grupie Kapitałowej. Przyjęta strategia ma wspierać firmę w zarządzaniu kadrą pracowniczą, dbać o wartości i kulturę organizacyjną w oparciu o wysoką jakość działań, a także o odpowiedzialność społeczną i środowiskową.
Przyjęta strategia HR jest kluczowym dokumentem, w którym została opisana rola HR, zgodność jej działań z misją i wizją Grupy PHH, zaakcentowane główne założenia oraz jasno wyznaczone i określone w czasie cele działań HR, a także wskaźniki oceny ich realizacji. Strategia ta ma na celu pomaganie zarządowi i pracownikom efektywniej współpracować oraz osiągać cele firmy. Wśród nich najważniejsze są m. in. wzmocnienie identyfikacji pracowników z firmą poprzez budowanie silnej i przyjaznej marki pracodawcy, aktywne uczestnictwo w programie Ambasador, kształtowanie unikatowej kultury organizacyjnej, doskonalenie procesów selekcji i rekrutacji, retencja talentów i ciągły rozwój personelu. Realizacja tych celów będzie weryfikowana poprzez wskaźniki ich wykonania.
– Ustalanie standardów w dziedzinie HR, kreowanie silnej marki pracodawcy i inwestowanie w rozwój pracowników to filary, które w dzisiejszych czasach są kluczem do osiągnięcia sukcesu na rynku hotelarskim, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W Grupie PHH chcemy budować silną i przyjazną markę pracodawcy poprzez rozwijanie potencjału pracowników oraz tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi osobistemu i zawodowemu, ponieważ „Najważniejszą wartością firmy jest człowiek” – podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalny w Polskim Holdingu Hotelowym.
Opracowana strategia HR w Grupie PHH będzie pomocna w efektywnym i innowacyjnym zarządzaniu potencjałem ludzkim w organizacji i w branży hotelarskiej, w rozwijaniu kompetencji pracowników, zarządzaniu talentami i budowaniu silnej kultury organizacyjnej, w dostosowywaniu się całej organizacji do zmian w otoczeniu biznesowym, co z kolei może mieć pozytywny wpływ na osiąganie celów biznesowych i utrzymanie przewagi konkurencyjnej.
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards 2023 (EBMA). Ponadto, PHH jako pierwsza spośród firm z branży turystyczno-hotelarskiej otrzymała nagrodę dla marki pracodawcy – statuetkę i certyfikat Friendly Workplace 2023 od redakcji MarkaPracodawcy.pl.
Warto w tym miejscu podkreślić, że w PHH pracuje światowej klasy personel, doceniany i nagradzany indywidualnie, jak choćby poprzez nagrodę dla najlepszego managera sieci Marriott na świecie, dla szefa kuchni hotelu Courtyard, dla dyrektora Hampton by Hilton Warsaw Airport docenionego przez Hilton z okazji 10-lecia pracy, czy zespołu recepcji hoteli Courtyard i Renaissance nagrodzonych za wybitne osiągnięcia w realizacji międzynarodowego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.