AKTUALNOŚCI
Jakość podstawą hotelarstwa – szkolenia w GK PHH
W dniach 18 -19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze tak duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.
–Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania – poinformowała Barbara Podwysocka, Dyrektor Pionu Jakości i Bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.
Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników. Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni wytężonej pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.
– Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału – oceniła Anna Kostrzewska, Kierownik Działu Operacyjnego spółki Elbest.
– Szkolenie było jednym z najlepiej zrealizowanych szkoleń, w jakim brałam udział. Forma prezentacji dostępna w bardzo ciekawej i zrozumiałej formie, a szkoleniowcy byli komunikatywni i otwarci na dyskusję – stwierdziła Justyna Bindas, Szef Kuchni z Obiektu Interferie Argentyt Dąbki.
– Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami – podsumowała Alicja Hemlich, Kierownik Gastronomii z Obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.
– Szkolenie to okazało się nie tylko merytoryczne, ale również niezwykle inspirujące. Jego największym atutem było nie tylko przekazanie wiedzy, ale także stworzenie atmosfery integracji i zaangażowania. Wnioski płynące z tego szkolenia są nieocenione. Dzięki niemu zdobyliśmy nie tylko wiedzę z zakresu HACCP i procedur kontroli operacyjnej, ale także zyskaliśmy narzędzia do skuteczniejszej pracy
w naszej branży – powiedział Daniel Kostrzębski, Starszy Specjalista Magazynier w Hotelu Interferie Medical SPA w Świnoujściu.
Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej już zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej. Chętni już czekają na kolejne terminy.
Grupa Polski Holding Hotelowy liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w Polsce i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor. Oferuje rozbudowaną sieć hoteli i obiektów, zlokalizowanych w różnych częściach Polski.