Polska gościnność oczami branży hotelarskiej

Dziękujemy, że chcesz podzielić się swoim doświadczeniem!
Chcemy lepiej zrozumieć, czym jest polska gościnność i jak możemy wspólnie ją rozwijać. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 5-8 minut. Odpowiedzi będą wykorzystane wyłącznie w formie zbiorczej i opublikowane w raporcie, który wyślemy do Ciebie, a także przedstawimy szerszej publice na łamach jednego z magazynów.

1. Gdzie na co dzień działasz?
2. Główna lokalizacja działalności:
3. Liczba pokoi
5. Dominujący profil gości:
6. Twoja rola w branży
7. Czy uważasz, że polska gościnność jest nadal silnym elementem naszej kultury?
8. Z czym najbardziej kojarzy Ci się polska gościnność w hotelarstwie?
9. Które z poniższych zachowań najlepiej oddaje ducha polskiej gościnności w hotelarstwie?
10. Czym jest współczesna polska gościnność?
11. Czy uważasz, że w hotelarstwie polska gościnność opiera się bardziej na emocjach niż na standardach obsługi?
12. Czy w Twojej opinii nowoczesna technologia (np. self check-in, chatboty) ogranicza przejawy prawdziwej gościnności?
13. W jakim stopniu, Twoim zdaniem, gościnność pomaga budować lojalność gości hotelowych?
14. Które momenty kontaktu z gościem najbardziej budują poczucie gościnności w Twoim obiekcie? (zaznacz maks. 3)
15. Które działania najmocniej wzmacniają odczucie gościnności? (zaznacz maks. 3)
16. Co jest największym wyzwaniem we współczesnym polskim hotelarstwie (zaznacz maks 3)?
17. Które trendy najmocniej zmienią standardy gościnności w najbliższych latach? (zaznacz maks 3)
18. Czy uważasz, że polska gościnność wyróżnia nas na świecie?
19. Czy uważasz, że polska gościnność może być skuteczną podstawą do budowania pozytywnego wizerunku Polski na świecie?

Dziękujemy za udział!

Jeżeli jesteś zainteresowany otrzymaniem wyników ankiety wyślij maila na adres: marketing@phh.pl