PRACY
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu – Regent Warsaw Hotel
5-gwiazdkowy hotel położony w eleganckiej dyplomatycznej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie ambasad i królewskich ogrodów Parku Łazienkowskiego. Komfortowe wnętrza konferencyjne i profesjonalna obsługa gwarantuje sukces każdego spotkania biznesowego.
Regent Warsaw Hotel poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu – Regent Warsaw Hotel
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, a także budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
- Współtworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 5* w celu zwiększania przychodów z działalności hotelowej oraz uzyskiwanie zaplanowanych wyników ze sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjno-bankietowych.
- Reprezentowanie hotelu na spotkaniach zewnętrznych, w tym udział w targach i innych wydarzeniach promujących hotel.
- Prezentacja oferty handlowej w trakcie bezpośrednich spotkań z Klientem.
- Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji.
- Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Otwartość na nowe wyzwania, umiejętność nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista i samodyscyplina.
- Biegłość w prowadzeniu rozmów, negocjacji oraz bezbłędnej korespondencji zarówno w języku polskim jak i angielskim.
- Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów, realizacji wyznaczonych celów.
- Praktyczna wiedza z zakresu technik sprzedaży i negocjacji.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Znajomość OPERA Sales & Catering będzie dodatkowym atutem.
- Swobodne poruszanie się środowisku MS Office 2016 (Word, Excel, Power Point, Outlook), znajomość OPERA Sales & Catering będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Motywujące wynagrodzenie oraz uczestnictwo w planie premiowym.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych (ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów, kart sportowych, paczki świąteczne, refundowaną naukę języków obcych, preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach należących do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego).
- Ciągły rozwój, możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
- Pracę w dynamicznym zespole.
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
Osoby zainteresowane swoim rozwojem zawodowym prosimy o przesyłanie CV na adres email:
W tytule maila prosimy o wpisanie nazwy stanowiska, na które została wysłana aplikacja.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHN Property Management PHN K Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., Al. Jana Pawła II 12 lok. V/24, 00-124 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.”
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHN Property Management PHN K Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., Al. Jana Pawła II 12 lok. V/24, 00-124 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.”
Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności dostępną na stronie https://www.phnsa.pl/pl/strona/polityka-prywatnosci-i-ochrona-danych-osobowych Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.