11-12-2019

Specjalista ds. marketingu – Biuro Zarządu

Do biura marketingu największej polskiej spółki hotelowej, szukamy osoby na stanowisko

Specjalista ds. Marketingu

Zakres obowiązków:

  • wdrażanie działań promocyjnych i marketingowych dla hoteli należących do Polskiego Holdingu Hotelowego, w tym koordynacja budowy stron internetowych, wsparcie hoteli w przygotowaniu ofert specjalnych, wsparcie w procesach rebrandingu hoteli, weryfikacji zgodności standardów marketingowych hotelu z wymogami marki;
  • znajomość kanałów sprzedaży w branży hotelowej, poszukiwanie nowych rozwiązań promocji usług;
  • przygotowywanie materiałów marketingowych, informacyjnych na potrzeby Spółki i hoteli;
  • działania w mediach społecznościowych: przygotowanie posting planów, prowadzenie serwisów społecznościowych, moderacja, rozliczanie kampanii promocyjnych;
  • działania digital marketingowe: aktualizacja strony internetowej (wordpress), monitorowanie ruchu i kampanii
  • analiza efektywności podjętych działań marketingowych;
  • realizacja działań w zakresie identyfikacji graficznej dla Spółki, hoteli i nowej marki;
  • współpraca z podwykonawcami, m.in.: drukarniami, agencjami reklamowymi, agencjami eventowymi, agencjami BTL w zakresie działań marketingowych, w tym: tworzenie analiz, harmonogramów, kosztorysów, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami, rozliczanie działań;
  • pomoc w tworzeniu rocznych planów marketingowych;
  • organizowanie i koordynowanie wydarzeń specjalnych.

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowy
  • ciągły rozwój, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych;
  • otwartość na pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań;
  • ciekawe, różnorodne projekty prowadzone w ogólnopolskiej firmie;
  • dużą samodzielność;
  • pracę w zespole, który wzajemnie się wspiera;
  • opiekę medyczną;
  • atrakcyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach należących do Polskiego Holdingu Hotelowego
  • wsparcie aktywności sportowej

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w marketingu – min. 2 lata. (mile widziane hotelarstwo);
  • znajomość języka angielskiego i polskiego, w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, proaktywność i samodzielność przy realizacji zadań oraz kreatywności w działaniu;
  • bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi pakietu MS Office, z naciskiem na: power point i excel;
  • znajomość zagadnień social media marketing, orientacja w trendach i narzędziach online marketingu;
  • komunikatywność, elokwencja oraz swoboda wypowiedzi, zarówno ustnej jak i pisanej, na potrzeby tworzenia komunikacji w social mediach, tekstów do materiałów reklamowych;
  • mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych, szczególnie z pakietu Adobe;
  • zmysł estetyczny;
  • mile widziana znajomość branży Ho-Re-Ca.

Prosimy o przesyłanie CV na adres marketing@phh.pl

Prosimy o dopisanie w przesyłanym CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.

W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z o o., dostępną na stronie https://phh.pl/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/