08-10-2021

Sales Manager – Renaissance Warsaw Airport Hotel

Renaissance Warsaw Airport Hotel znajduje się naprzeciwko terminalu Lotniska Chopina w Warszawie. Jest to pierwszy pięciogwiazdkowy hotel sąsiadujący z portem lotniczym i także pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do największej sieci hotelarskiej na świecie – Marriott International.
Hotel dysponuje 225 pokojami, w tym 11 apartamentami, których wystrój odwołuje się do polskiego modernizmu. Hotel Renaissance, jako jedyny w okolicy lotniska, ma w swojej ofercie basen i sauny oraz ekskluzywną strefę SPA. Goście hotelu mogą również skorzystać z Executive Lounge na najwyższym piętrze, z obszerną ofertą gastronomiczną i niepowtarzalnym widokiem na płytę lotniska. W hotelu znajduje się nowocześnie zaprojektowana przestrzeń konferencyjna, która umożliwia dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta – 8 sal konferencyjnych, a także Sala Balowa.

Aktualnie poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko:

Sales Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowy zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w segmencie korporacyjnym i MICE;
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych w segmencie konferencyjnym i korporacyjnym;
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w  celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych
  • Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami poprzez spotkania handlowe oraz udział w spotkaniach i targach branżowych
  • Przygotowywanie ofert handlowych, obsługa zapytań grupowych
  • Koordynacja realizacji konferencji i wydarzeń eventowych
  • Profesjonalne prezentowanie oferty handlowej przy wykorzystaniu narzędzi marketingowych
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych hotelu
  • Prezentacja oferty hotelowej oraz GK PHH w trakcie bezpośrednich spotkań z Klientami;
  • Przeprowadzanie negocjacji handlowych;
  • Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji;

Profil Kandydata:

  • Otwartość na nowe wyzwania, umiejętność nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne,  wysoka kultura osobista i samodyscyplina;
  • Swobodne poruszanie się środowisku MS Office 2016 (Word, Excel, Power Point, Outlook). Znajomość OPERA Sales & Catering będzie dodatkowym atutem;
  • Biegłość w prowadzeniu rozmów, negocjacji oraz bezbłędnej korespondencji zarówno w języku polskim jak i  angielskim;
  • Proaktywne zdolności sprzedażowe i negocjacyjne
  • Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów, realizacji wyznaczonych celów w określonym czasie;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Dokładność i sumienność w działaniu oraz inicjatywa i skuteczność w działaniu
  • Gotowość na poszerzanie swojej wiedzy;
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej na podobnym stanowisku minimum 1 rok

Oferujemy:

  • Pracę w prestiżowym 5* hotelu sieci Marriott International;
  • Po okresie próbnym zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Motywujące wynagrodzenie oraz uczestnictwo w hotelowym planie premiowym;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach sieci Marriott International w Polsce i zagranicą oraz w ramach spółki Polski Holding Hotelowy;
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych (ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów i posiłków, paczki i bony świąteczne, preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach sieci Marriott Int. na całym świecie);
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej firmie oraz pracę opartą na wzajemnym szacunku i miłej atmosferze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem i listu motywacyjnego na adres:

                                                         ewa.gawron@renaissance.waw.pl

 

Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z  Polityką Prywatności  Polski Holding Hotelowy sp.z o o., dostępną na stronie https://phh.pl-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/
Prosimy o dopisanie w przesyłanym CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.. ul. 17 Stycznia 39G, 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy, ul. 17 Stycznia 39G, 02-148  Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.