AKTUALNOŚCI
MyBenefit – nowy program motywacyjny dla pracowników w Grupie PHH
Na początku grudnia w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego ruszył kolejny program motywacyjny – MyBenefit. Dzięki specjalnej platformie internetowej pracownicy mogą korzystać z tysięcy gotowych i sprawdzonych ofert na spędzanie wolnego czasu.
– Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi HR w naszej spółce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, jakie dostrzegamy obecnie na rynku pracy. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego zależy nam na wprowadzeniu narzędzi dedykowanym naszym pracownikom. – informuje Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w Polskim Holdingu Hotelowym. – Poprzez udział w programie MyBenefit pracownicy sami wybierają interesujące ich oferty spośród wielu gotowych i sprawdzonych propozycji, które najbardziej odpowiadają na ich potrzeby w danej chwili i pasują do ich stylu życia. Chcemy w ten sposób zadbać o zachowanie work-life balance wśród pracowników stwarzając jednocześnie przyjazne środowisko pracy.
Kafeteria MyBenefit to internetowa platforma, na której pracownicy, za pośrednictwem indywidualnego konta użytkowania, mają do wyboru wiele gotowych i sprawdzonych propozycji na spędzanie wolnego czasu: sport, rozrywka czy zakupy online. Szczególną popularnością cieszą się bilety do kin w całej Polsce, karta MultiSport, parki rozrywki oraz rozmaite atrakcje rodzinne.
W Grupie PHH funkcjonuje wiele narzędzi wpływających na rozwój pracowników. Wśród nich znajdziemy m. in. pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów i posiłków, refundowaną naukę języków obcych, bony i inne dodatkowe świadczenia świąteczne. Ponadto w PHH, od ponad roku działa również pionierski program w branży hotelowej – Ambasador, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji mogą zdobywać nagrody uzyskane za określone postawy i aktywności.