<< wróć do ofert pracy

Koordynator ds. analiz zakupowych

14/10/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. analiz zakupowych

Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
(Warszawa – Lotnisko Chopina)

Podstawowe informacje:

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Podstawa wynagrodzenia:  14 000 - 17 000 pln brutto

Twój zakres obowiązków:

  • Koordynacja projektów analitycznych w obszarze Zakupów dla Spółki i Grupy Kapitałowej.
  • Tworzenie i utrzymywanie spójnych struktur danych zakupowych, w tym agregowanie i przetwarzanie danych ze źródeł w ramach struktury Grupy.
  • Tworzenie rekomendacji biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności realizowanych zakupów na podstawie prowadzonych analiz.
  • Prowadzenie szeroko pojętej analizy rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów oraz przygotowywanie raportów rynków surowcowych i usługowych (cyklicznych i ad-hoc).
  • Wsparcie zespołu zakupowego w analizach przed i porealizacyjnych, w tym przygotowanie danych rynkowych do procesu negocjacji umów.
  • Analizowanie i wskazywanie możliwości optymalizacji kosztów, standaryzacji produktów i konsolidacji dostaw.
  • Udział w projektach zmierzających do pełnej automatyzacji procesów zakupowych, w tym współpraca we wdrażaniu niezbędnych do tego narzędzi oraz systemów zakupowych.

Nasze wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w analizach zakupowych, preferowane w branży hotelarskiej, gastronomicznej lub retail.
  • Doświadczenie we współpracy z zespołami zakupowymi i łańcuchem dostaw.
  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, analiza danych i/lub inne pokrewne).
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość Power BI lub innych narzędzi w obszarze ERP, SRM będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i ich interpretacji.
  • Znajomość podstawowych metod analizy zakupowej (analizy portfela, kategoryzacja zakupów, benchmarki).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i systemami (min. B2).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Samodzielność, inicjatywa i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi interesariuszami.
  • Skrupulatność i dbałość o jakość danych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz półroczne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV