Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. analiz zakupowych
Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
(Warszawa – Lotnisko Chopina)
Podstawowe informacje:
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Podstawa wynagrodzenia: 14 000 - 17 000 pln brutto
Twój zakres obowiązków:
- Koordynacja projektów analitycznych w obszarze Zakupów dla Spółki i Grupy Kapitałowej.
- Tworzenie i utrzymywanie spójnych struktur danych zakupowych, w tym agregowanie i przetwarzanie danych ze źródeł w ramach struktury Grupy.
- Tworzenie rekomendacji biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności realizowanych zakupów na podstawie prowadzonych analiz.
- Prowadzenie szeroko pojętej analizy rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów oraz przygotowywanie raportów rynków surowcowych i usługowych (cyklicznych i ad-hoc).
- Wsparcie zespołu zakupowego w analizach przed i porealizacyjnych, w tym przygotowanie danych rynkowych do procesu negocjacji umów.
- Analizowanie i wskazywanie możliwości optymalizacji kosztów, standaryzacji produktów i konsolidacji dostaw.
- Udział w projektach zmierzających do pełnej automatyzacji procesów zakupowych, w tym współpraca we wdrażaniu niezbędnych do tego narzędzi oraz systemów zakupowych.
Nasze wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w analizach zakupowych, preferowane w branży hotelarskiej, gastronomicznej lub retail.
- Doświadczenie we współpracy z zespołami zakupowymi i łańcuchem dostaw.
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, analiza danych i/lub inne pokrewne).
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość Power BI lub innych narzędzi w obszarze ERP, SRM będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i ich interpretacji.
- Znajomość podstawowych metod analizy zakupowej (analizy portfela, kategoryzacja zakupów, benchmarki).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i systemami (min. B2).
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Samodzielność, inicjatywa i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi interesariuszami.
- Skrupulatność i dbałość o jakość danych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz półroczne.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV