Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik zespołu ds. utrzymania czystości
Miejsce pracy: PHH Hotele Sp. z o.o. (hotel Four Points by Sheraton Wrocław)
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie magazynów środków czystości, pościeli i ręczników
- organizowanie, koordynowanie i kontrola pracy podległego personelu
- sporządzanie harmonogramów i rozliczeń czasu pracy
- dbałość o szybką i rzetelną obsługę gości hotelowych przez podległy personel
- nadzór nad stanem i jakością wyposażenia pokoi hotelowych
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami Hotelu i Spółki
- sporządzanie raportów i analiz
Nasze wymagania
- wykształcenie m.in. średnie;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
- umiejętności analityczne oraz organizacyjne
- umiejętności interpersonalne w tym zarządzanie zespołem
- kreatywność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji oraz odporność na stres
- doskonała organizacja pracy
- biegła obsługa komputera, znajomość środowiska MS Office
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie w branży hotelarskiej
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pakiet świadczeń pracowniczych: opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie, kafeteria, nauka języków obcych
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności w spółce należącej do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi, a rolą kształtowanie standardów na polskim rynku
- pakiet zniżek na pobyty w hotelach Grupy PHH
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV