<< wróć do ofert pracy

Kierownik Projektów Realizacji Hotelowych

10/10/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Projektów Realizacji Hotelowych

Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
(Warszawa – Lotnisko Chopina)

Podstawowe informacje:

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Widełki podstawy wynagrodzenia: 17 500 – 18 500 pln brutto

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie projektami inwestycyjnymi i remontowymi - prowadzenie, koordynacja i nadzór nad realizacją projektów związanych z budową, modernizacją oraz otwarciem hoteli i innych obiektów Spółki.
  • Koordynacja dokumentacji technicznej i projektowej - zapewnienie kompletności i prawidłowości dokumentacji inwestycyjnej, projektowej, wykonawczej oraz materiałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami.
  • Reprezentowanie inwestora - prowadzenie uzgodnień i negocjacji z wykonawcami, dostawcami, instytucjami zewnętrznymi i organami administracyjnymi w zakresie realizowanych projektów.
  • Organizacja i nadzór nad procesem budowlanym - dbanie o zgodność działań z przepisami prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, PPOŻ oraz innymi wymaganiami formalno-prawnymi.
  • Udział w procesach zakupowych - współpraca z Biurem Zakupów przy przygotowywaniu dokumentacji technicznej, zapytań ofertowych i specyfikacji niezbędnych do prowadzenia postępowań.
  • Kontrola kosztów i budżetów - opracowywanie kalkulacji kosztowych, monitorowanie budżetów inwestycyjnych i remontowych, nadzór nad efektywnością wydatków.
  • Raportowanie i współpraca wewnętrzna - bieżące raportowanie przebiegu realizowanych projektów oraz ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki.
  • Współpraca z instytucjami kontrolnymi - zapewnienie zgodności prowadzonych działań z wymaganiami nadzoru budowlanego, PIP, PSP, SANEPID i innych organów.
  • Przygotowanie oraz koordynacja realizacji inwestycji hotelowych wraz z analizą kosztorysów, nadzorowanie HRF, analizą kosztów i rozliczaniem inwestycji.
  • Nadzór prowadzonych prac przez Generalnego Wykonawcę i Inwestora Zastępczego.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne/budownictwo z uprawnieniami budowlanymi ogólnymi.
  • Doświadczenie przy realizacji hoteli/inwestycji apartamentowych.
  • Obsługa AutoCad, Ms Office, Power Point, Acrobat Reader, inne umiejętności analizy i tworzenia podstawowych kosztorysów.
  • Wiedza z zakresu budownictwa ogólnego, standaryzacji hotelowej i ich realizacji. kosztorysowania.
  • Znajomość języka angielskiego 0 min. poziom B2.
  • Gotowość do podróży służbowych.
  • Dobra organizacja pracy, kreatywność, zdolności negocjacyjne, praca w zespole, analityczne myślenie.
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.    -
  • Wszystkie inne kompetencje i wiedza potrzebne do wykonywania obowiązków wymienionych powyżej.

Mile widziane (wymagania opcjonalne):

  • Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych regulowanych ustawą zamówień publicznych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV