Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie płynnością finansową Spółki i Grupy Kapitałowej
- Monitorowanie przepływów finansowych w Grupie
- Odpowiedzialność za przygotowywanie raportów, planowanie przepływów finansowych w perspektywie kolejnych lat, optymalizacja wykorzystania środków pieniężnych
- Współpraca z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie pozyskiwania finansowania, negocjacji warunków kredytowych, produktów bankowych oraz zabezpieczeń finansowych
- Nadzór nad dokumentacją kredytową – monitorowanie i terminowe raportowanie obowiązków wynikających z umów kredytowych, analiza i prognozowanie kowenantów bankowych
- Monitorowanie wykorzystywanych produktów bankowych
- Analiza i kontrola kosztów finansowania oraz rekomendowanie działań mających na celu ich obniżenie
- Przygotowywanie modeli finansowych oraz cyklicznych analiz biznesowych dotyczących finansowania obecnego i przyszłego
- Bieżące monitorowanie oraz analiza kosztów realizacji finansowanych inwestycji oraz analiza ich efektywności
- Zarządzanie pożyczkami pomiędzy spółkami Grupy, nadzorowanie dokumentacji pożyczkowej
- Monitorowanie wydatków CAPEX w poszczególnych spółkach Grupy Kapitałowej, prognozowanie przepływów pieniężnych z tego tytułu
- Ścisła współpraca z pracownikami Biura Finansów i Kontrolingu oraz Biura Księgowości w ramach monitorowania procesów finansowych
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu bankowości, finansów, ekonomii, matematyki, ekonometrii i pokrewnych
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku (treasury, pozyskiwanie finansowania, kontroling)
- Doświadczenie w zarządzaniu płynnością finansową, pozyskiwaniu finansowania, analizie finansowej, analizie biznesowej
- Praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania płynnością finansową i kalkulacji wskaźników finansowych oraz biegła obsługa MS Excel
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne pozwalające identyfikować kluczowe kwestie, zagrożenia i ryzyka
- Samodzielność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy, skuteczność w działaniu
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Znajomość dokumentacji opartej o standard LMA będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV