<< wróć do ofert pracy

Dyrektor Biura Zakupów

08/10/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Biura Zakupów

Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
(Warszawa – Lotnisko Chopina)

Podstawowe informacje:

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Podstawa wynagrodzenia:  20 000 - 22 000 pln brutto

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór nad Biurem Zakupów CUW i koordynacja podległego zespołu.
  • Udział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie i rozwój kompetencyjny członków zespołu.
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji jednolitych zasad oraz polityki zakupowej w CUW i spółkach Grupy PHH.
  • Koordynowanie i optymalizacja procesów zakupowych realizowanych na poziomie CUW oraz w jednostkach organizacyjnych.
  • Wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki i spółek GK PHH poprzez CUW w relacjach z dostawcami, wykonawcami oraz w negocjacjach handlowych dotyczących projektów i zadań inwestycyjnych.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce poprzez działania realizowane przez CUW w obszarze projektów i zadań inwestycyjnych.
  • Nadzór nad kompleksowym procesem zaopatrzenia w towary i usługi w strukturach GK PHH w ramach CUW.
  • Prowadzenie analiz rynkowych w zakresie cen, warunków handlowych oraz trendów branżowych.
  • Prowadzenie postępowań zakupowych w ramach CUW w celu wyboru dostawców zapewniających najkorzystniejsze warunki zakupu towarów i usług.
  • Opracowywanie umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja ich obiegu w ramach CUW.
  • Rekomendowanie dostawców produktów i usług do Oddziałów w oparciu o działania CUW, z uwzględnieniem wytycznych marek hotelowych.
  • Cykliczna kontrola realizacji umów i ponoszonych kosztów przez Spółkę i spółki GK PHH - w ramach nadzoru CUW.
  • Nadzór nad rejestrem dostawców towarów i usług prowadzonym przez CUW.
  • Przeprowadzanie cyklicznych ocen dostawców i usługodawców obsługiwanych przez CUW na potrzeby Spółki i GK PHH.
  • Kontakt operacyjny CUW z dostawcami i usługodawcami w celu wspierania Oddziałów w zakresie zakupów i zaopatrzenia.
  • Bieżący monitoring realizacji umów przez CUW, m.in. w zakresie optymalizacji kosztów.

Nasze wymagania:

  • Minimum 4-letnie doświadczenie w obszarze zakupów operacyjnych i inwestycyjnych w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej / FMCG / usługowej / logistycznej / gastronomicznej.
  • Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m.in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w dynamicznym, wielozadaniowym środowisku.
  • Znajomość języka angielskiego - minimum poziom B2.
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej lub w pracy w strukturach CUW będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz półroczne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV