<< wróć do postępowań zakupowych
Modernizacja windy dla osób z niepełnosprawnościami w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych windy dla osób z niepełnosprawnościami polegającego na sporządzeniu dokumentacji projektowej, demontażu dźwigu, wykonaniu niezbędnych prac budowlanych, montaż nowego dźwigu dokonanie skutecznej rejestracji, dopuszczenia go do użytkowania, przeprowadzanie przeglądów serwisowych w Oddziale Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport z siedzibą w Warszawie, z adresem ul. Żwirki i Wigury 1J, 00-906 Warszawa
Dokumenty
- ZAPYTANIE OFERTOWE
- 1. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- 3. WYMAGANIA FORMALNE
- 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
- 5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- 5.1 Plan pomieszczeń
- 5.2 Rzut szybu
- 5.3 Dokumentacja techniczna demontowanej windy
- 6. WZÓR UMOWY
- 7. OŚWIADCZENIE O ODBYCIU WIZJI LOKALNEJ
- 8. ZAWARTOŚĆ I FORMA DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ
- 9. KLAUZULA RODO
- 10. FORMULARZ DO ZADAWANIA PYTAŃ
- 11. KODEKS POSTĘPOWANIA DOSTAWCÓW
- 2. FORMULARZ OFERTY po modyfikacji 2