Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista/Koordynator ds. strategii i analizy
Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Analiza, ocena finansowa i rynkowa planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych oraz biznesowych w obiektach hotelowych Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- Analizowanie potencjalnych, nowych projektów hotelarskich; rekomendowanie decyzji i wskazywanie rozwiązań.
- Zbieranie i analizowanie danych dotyczących rynku hotelarskiego, konkurencji oraz trendów w branży
- Przygotowanie i weryfikacja biznesplanów dla nowych przedsięwzięć; wypracowanie rekomendacji i docelowych rozwiązań.
- Tworzenie raportów analitycznych, które mogą obejmować wyniki finansowe, analizy trendów oraz rekomendacje dotyczące strategii.
- Analizy finansowo – rynkowe w nowych projektach dotyczących współpracy z franczyzodawcami.
- Rekomendowanie decyzji i wskazywanie rozwiązań dotyczących wchodzenia na nowe rynki.
- Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności i trendów rynkowych.
- Udział w projektach rozwojowych wynikających ze strategii.
- Udział w procesie monitoringu realizacji strategii firmy i inicjatyw strategicznych.
Nasze wymagania
- Wyksztalcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia).
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Umiejętność zarządzania projektami.
- Umiejętność pracy w zespołach projektowych.
- Umiejętność przygotowywania analiz finansowych, bardzo dobra znajomość Excela i PowerPoint.
- Wysokie umiejętności analityczne.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
- Umiejętność myślenia strategicznego i identyfikowania trendów rynkowych.
- Znajomość branży hotelarskiej i rozumienie jej specyfiki będzie dodatkowym atutem.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV