<< wróć do ofert pracy

Starszy Specjalista/Koordynator ds. strategii i analizy

26/03/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista/Koordynator ds. strategii i analizy

Miejsce pracy: siedziba Biura Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Analiza, ocena finansowa i rynkowa planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych oraz biznesowych w obiektach hotelowych Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Analizowanie potencjalnych, nowych projektów hotelarskich; rekomendowanie decyzji i wskazywanie rozwiązań.
  • Zbieranie i analizowanie danych dotyczących rynku hotelarskiego, konkurencji oraz trendów w branży
  • Przygotowanie i weryfikacja biznesplanów dla nowych przedsięwzięć; wypracowanie rekomendacji i docelowych rozwiązań.
  • Tworzenie raportów analitycznych, które mogą obejmować wyniki finansowe, analizy trendów oraz rekomendacje dotyczące strategii.
  • Analizy finansowo – rynkowe w nowych projektach dotyczących współpracy z franczyzodawcami.
  • Rekomendowanie decyzji i wskazywanie rozwiązań dotyczących wchodzenia na nowe rynki.
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności i trendów rynkowych.
  • Udział w projektach rozwojowych wynikających ze strategii.
  • Udział w procesie monitoringu realizacji strategii firmy i inicjatyw strategicznych.

Nasze wymagania

  • Wyksztalcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia).
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność zarządzania projektami.
  • Umiejętność pracy w zespołach projektowych.
  • Umiejętność przygotowywania analiz finansowych, bardzo dobra znajomość Excela i PowerPoint.
  • Wysokie umiejętności analityczne.
  • Umiejętność podejmowania decyzji.
  • Umiejętność myślenia strategicznego i identyfikowania trendów rynkowych.
  • Znajomość branży hotelarskiej i rozumienie jej specyfiki będzie dodatkowym atutem.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV