Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Zaopatrzenie Spółki i Grupy Kapitałowej w towary i usługi.
- Prowadzenie rejestru dostawców towarów i usług.
- Prowadzenie postępowań zakupowych przydzielonych przez przełożonego, szczególnie w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych.
- Koordynowanie procesu składania ofert, przeprowadzanie ich oceny handlowej i przeprowadzanie negocjacji handlowych.
- Analiza i rekomendowanie do wdrożenia propozycji dostawców towarów i usług dla Hoteli, z uwzględnieniem wymogów marek hotelowych.
- Uczestniczenie w opracowywaniu umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja obiegu tych dokumentów.
- Przekazywanie informacji hotelom i komórkom organizacyjnym Biura Zarządu o podpisanych i obowiązujących umowach centralnych.
- Prowadzenie dokumentacji firm, z którymi podpisane są umowy centralne na dostawę towarów i usług.
- Prowadzenie dokumentacji procedowanych postępowań zakupowych.
- Odpowiedzialność za kontakty operacyjne z dostawcami i usługodawcami w celu wsparcia hoteli w zakresie ich działań operacyjnych, w szczególności szkoleń personelu, prezentacji nowości, degustacji nowych produktów spożywczych.
- Koordynacja rozliczeń z dostawcami i usługodawcami.
- Poszukiwanie nowych dostawców i usługodawców oraz monitoring rynku zaopatrzenia i zakupów.
- Czynne uczestniczenie w procesie tworzenia „Planu Zakupów”.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka, hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia lub logistyka).
- Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zakupów w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej/FMCG/usługowej/logistycznej.
- Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m. in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2.
- Doświadczenie w branży hotelarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem