<< wróć do ofert pracy

Starszy Specjalista ds. Zakupów

13/01/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Zaopatrzenie Spółki i Grupy Kapitałowej w towary i usługi.
  • Prowadzenie rejestru dostawców towarów i usług.
  • Prowadzenie postępowań zakupowych przydzielonych przez przełożonego, szczególnie w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych.
  • Koordynowanie procesu składania ofert, przeprowadzanie ich oceny handlowej i przeprowadzanie negocjacji handlowych.
  • Analiza i rekomendowanie do wdrożenia propozycji dostawców towarów i usług dla Hoteli, z uwzględnieniem wymogów marek hotelowych.
  • Uczestniczenie w opracowywaniu umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja obiegu tych dokumentów.
  • Przekazywanie informacji hotelom i komórkom organizacyjnym Biura Zarządu o podpisanych i obowiązujących umowach centralnych.
  • Prowadzenie dokumentacji firm, z którymi podpisane są umowy centralne na dostawę towarów i usług.
  • Prowadzenie dokumentacji procedowanych postępowań zakupowych.
  • Odpowiedzialność za kontakty operacyjne z dostawcami i usługodawcami w celu wsparcia hoteli w zakresie ich działań operacyjnych, w szczególności szkoleń personelu, prezentacji nowości, degustacji nowych produktów spożywczych.
  • Koordynacja rozliczeń z dostawcami i usługodawcami.
  • Poszukiwanie nowych dostawców i usługodawców oraz monitoring rynku zaopatrzenia i zakupów.
  • Czynne uczestniczenie w procesie tworzenia „Planu Zakupów”.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka, hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia lub logistyka).
  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zakupów w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej/FMCG/usługowej/logistycznej.
  • Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m. in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2.
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

 

 

Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem