Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji i Księgowości
Miejsce pracy: 4-gwiazdkowy hotel voco Katowice
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za obieg dokumentacji organizacyjno-prawnej, korespondencji oraz informacji i dokumentów pomiędzy hotelem, a Działem Księgowości i Działem Kadr w Biurze Zarządu.
- Ewidencjonowanie w książce podawczej wszystkich przychodzących do hotelu faktur, nadzór nad ich obiegiem w Hotelu oraz przekazanie faktur do Biura Księgowości i Finansów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Koordynowanie procesów zakupowych w hotelu.
- Przekazywanie zgodnie z przyjętymi procedurami do księgowości w odpowiednim cyklu: danych z inwentaryzacji zapasów, wykazu rezerw Hotelu, raportów ze sprzedaży rozliczonych w ramach audytu nocnego, miesięcznych raportów fiskalnych, innych raportów wymaganych procedurami.
- Współpraca z Koordynatorami Działów w zakresie ewidencji środków trwałych Hotelu i uczestnictwo w okresowych spisach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
- Prowadzenie kasy Głównej Hotelu, w tym wypłaty zaliczek i rozliczanie wydatków pracowników Hotelu.
- Dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodnie z raportami sprzedaży — uzgadnianie utargów, deponowanie gotówki do banku — wydanie utargu do konwoju.
- Prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości oraz spraw związanych z reklamacjami.
- Zabezpieczenie zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne i biurowe.
- Odpowiedzialność za wypełnianie procedur, standardów oraz regulaminów ustanowionych przez hotele w ramach grupy kapitałowej PHH Sp. z o.o.
- Aktywne uczestnictwo w zebraniach z działami operacyjnymi.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe: rachunkowość / finanse / księgowość lub inne pokrewne.
- Minimum roczne doświadczenie w księgowości / kadrach / zakupach lub dwuletnie w hotelu w działach bezpośredniej obsługi klienta.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Dobra komunikatywna znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego.
- Pozytywna, optymistyczna postawa i dążenie do wyznaczonych celów.
- Nastawienie na realizację wyzwań a nie na rozwiązywanie problemów.
- Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV