<< wróć do ofert pracy

Koordynator ds. Administracji i Księgowości

15/04/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. Administracji i Księgowości

Miejsce pracy: 4-gwiazdkowy hotel voco Katowice

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za obieg dokumentacji organizacyjno-prawnej, korespondencji oraz informacji i dokumentów pomiędzy hotelem, a Działem Księgowości i Działem Kadr w Biurze Zarządu.
  • Ewidencjonowanie w książce podawczej wszystkich przychodzących do hotelu faktur, nadzór nad ich obiegiem w Hotelu oraz przekazanie faktur do Biura Księgowości i Finansów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Koordynowanie procesów zakupowych w hotelu.
  • Przekazywanie zgodnie z przyjętymi procedurami do księgowości w odpowiednim cyklu: danych z inwentaryzacji zapasów, wykazu rezerw Hotelu, raportów ze sprzedaży rozliczonych w ramach audytu nocnego, miesięcznych raportów fiskalnych, innych raportów wymaganych procedurami.
  • Współpraca z Koordynatorami Działów w zakresie ewidencji środków trwałych Hotelu i uczestnictwo w okresowych spisach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
  • Prowadzenie kasy Głównej Hotelu, w tym wypłaty zaliczek i rozliczanie wydatków pracowników Hotelu.
  • Dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodnie z raportami sprzedaży — uzgadnianie utargów, deponowanie gotówki do banku — wydanie utargu do konwoju.
  • Prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości oraz spraw związanych z reklamacjami.
  • Zabezpieczenie zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne i biurowe.
  • Odpowiedzialność za wypełnianie procedur, standardów oraz regulaminów ustanowionych przez hotele w ramach grupy kapitałowej PHH Sp. z o.o.
  • Aktywne uczestnictwo w zebraniach z działami operacyjnymi.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe: rachunkowość / finanse / księgowość lub inne pokrewne.
  • Minimum roczne doświadczenie w księgowości / kadrach / zakupach lub dwuletnie w hotelu w działach bezpośredniej obsługi klienta.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Dobra komunikatywna znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego.
  • Pozytywna, optymistyczna postawa i dążenie do wyznaczonych celów.
  • Nastawienie na realizację wyzwań a nie na rozwiązywanie problemów.
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV