<< wróć do ofert pracy

Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania

09/04/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Główny specjalista ds. Treasury i Finansowania

Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie płynnością finansową Spółki i Grupy Kapitałowej
  • Monitorowanie przepływów finansowych w Grupie
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie raportów, planowanie przepływów finansowych w perspektywie kolejnych lat, optymalizacja wykorzystania środków pieniężnych
  • Współpraca z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie pozyskiwania finansowania, negocjacji warunków kredytowych, produktów bankowych oraz zabezpieczeń finansowych
  • Nadzór nad dokumentacją kredytową – monitorowanie i terminowe raportowanie obowiązków wynikających z umów kredytowych, analiza i prognozowanie kowenantów bankowych
  • Monitorowanie wykorzystywanych produktów bankowych
  • Analiza i kontrola kosztów finansowania oraz rekomendowanie działań mających na celu ich obniżenie
  • Przygotowywanie modeli finansowych oraz cyklicznych analiz biznesowych dotyczących finansowania obecnego i przyszłego
  • Bieżące monitorowanie oraz analiza kosztów realizacji finansowanych inwestycji oraz analiza ich efektywności
  • Zarządzanie pożyczkami pomiędzy spółkami Grupy, nadzorowanie dokumentacji pożyczkowej
  • Monitorowanie wydatków CAPEX w poszczególnych spółkach Grupy Kapitałowej, prognozowanie przepływów pieniężnych z tego tytułu
  • Ścisła współpraca z pracownikami Biura Finansów i Kontrolingu oraz Biura Księgowości w ramach monitorowania procesów finansowych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe z zakresu bankowości, finansów, ekonomii, matematyki, ekonometrii i pokrewnych
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku (treasury, pozyskiwanie finansowania, kontroling)
  • Doświadczenie w zarządzaniu płynnością finansową, pozyskiwaniu finansowania, analizie finansowej, analizie biznesowej
  • Praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania płynnością finansową i kalkulacji wskaźników finansowych oraz biegła obsługa MS Excel
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne pozwalające identyfikować kluczowe kwestie, zagrożenia i ryzyka
  • Samodzielność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy, skuteczność w działaniu
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • Znajomość dokumentacji opartej o standard LMA będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV