Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny Księgowy/Główna Księgowa
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości.
  • Nadzorowanie i zarządzanie całością procesów księgowych zachodzących w Grupie Kapitałowej.
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz wparcie i nadzór nad księgowością spółek zależnych.
  • Koordynowanie procesów związanych z zamknięciem poszczególnych miesięcy i roku.
  • Nadzór nad ewidencjonowaniem zdarzeń gospodarczych i wprowadzaniem dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego; kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych wraz z akceptacją dokumentacji pod względem księgowym.
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i sprawozdawczością do US i GUS.
  • Prowadzenie Podatkowej Grupy Kapitałowej, w szczególności w zakresie zapewnienia prawidłowości i terminowości rozliczeń, nadzór nad dokumentacją.
  • Nadzór nad zobowiązaniami, należnościami i windykacją.
  • Sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki.
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Biura Księgowości.
  • Ścisła współpraca z Zarządem Spółki, Dyrektorem Finansowym, Biurem Finansów oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie swoich obowiązków.
  • Współpraca z audytorami, doradcami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi.
  • Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz ich implementacja.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość).
  • Minimum 10 lat doświadczenia w obszarze księgowości, w tym minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, ponadto co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Bardzo dobra znajomość Ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
  • Doświadczenie w sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji cen transferowych.
  • Wysoka dbałość o szczegóły i umiejętność zarządzania ścisłymi terminami raportowania.
  • Wysoka samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Bardzo dobra znajomość programów finansowo-księgowych (w tym systemów klasy ERP oraz MS Office); dodatkowym atutem będzie doświadczenie w ich wdrażaniu.
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2.
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej oraz udział w budowaniu centrum usług wspólnych będą dodatkowym atutem.
  • Wiedza w zakresie MSR/MSSF będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

 

 

Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem