Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny Księgowy/Główna Księgowa
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości.
- Nadzorowanie i zarządzanie całością procesów księgowych zachodzących w Grupie Kapitałowej.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz wparcie i nadzór nad księgowością spółek zależnych.
- Koordynowanie procesów związanych z zamknięciem poszczególnych miesięcy i roku.
- Nadzór nad ewidencjonowaniem zdarzeń gospodarczych i wprowadzaniem dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego; kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych wraz z akceptacją dokumentacji pod względem księgowym.
- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i sprawozdawczością do US i GUS.
- Prowadzenie Podatkowej Grupy Kapitałowej, w szczególności w zakresie zapewnienia prawidłowości i terminowości rozliczeń, nadzór nad dokumentacją.
- Nadzór nad zobowiązaniami, należnościami i windykacją.
- Sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki.
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Biura Księgowości.
- Ścisła współpraca z Zarządem Spółki, Dyrektorem Finansowym, Biurem Finansów oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie swoich obowiązków.
- Współpraca z audytorami, doradcami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi.
- Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz ich implementacja.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość).
- Minimum 10 lat doświadczenia w obszarze księgowości, w tym minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, ponadto co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Bardzo dobra znajomość Ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
- Doświadczenie w sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych.
- Wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji cen transferowych.
- Wysoka dbałość o szczegóły i umiejętność zarządzania ścisłymi terminami raportowania.
- Wysoka samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobra znajomość programów finansowo-księgowych (w tym systemów klasy ERP oraz MS Office); dodatkowym atutem będzie doświadczenie w ich wdrażaniu.
- Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2.
- Doświadczenie w branży hotelarskiej oraz udział w budowaniu centrum usług wspólnych będą dodatkowym atutem.
- Wiedza w zakresie MSR/MSSF będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem