<< wróć do ofert pracy

Dyrektor Hotelu – Renaissance Warsaw Airport

27/03/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Hotelu- Renaissance Warsaw Airport

Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe zarządzanie renomowanym hotelem, będącym we franczyzie międzynarodowej i istniejącym na rynku od kilku lat.
  • Efektywne kierowanie podległym i stabilnym zespołem pracowników.
  • Rekrutowanie, motywowanie, szkolenie i rozwój podległego personelu.
  • Nadzór i wsparcie codziennej pracy wszystkich działów operacyjnych hotelu.
  • Zapewnienie profesjonalnego przygotowania pokoi oraz infrastruktury hotelowej.
  • Świadczenie wysokiej jakości usług ukierunkowanych na zapewnienie gościom możliwie najwyższej satysfakcji.
  • Przygotowywanie planów operacyjnych we współpracy z Biurem Zarządu i ich realizacja.
  • Optymalizacja kosztów oraz maksymalizacja zysków z działalności operacyjnej.
  • Wsparcie w procesie analizy wyników operacyjnych, dostarczania narzędzi analitycznych wraz z doradztwem strategicznym.
  • Opracowywaniem norm i parametrów operacyjnych pozwalających dyrektorom obiektów na monitorowanie obiektu oraz reagowanie w przypadku przekroczeń.
  • Monitorowanie wyników operacyjnych i reagowanie wspólnie z dyrektorem obiektu w przypadku pojawienia się niezgodności.
  • Wypracowanie ogólnego wyniku finansowego działalności hotelu – zgodnie z założeniami ustalonymi z Zarządem.
  • Realizacja zakupów towarów i usług, w ramach umów i kontraktów zawieranych przez Zarząd Spółki.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego i technicznego.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa gości i ochrony nieruchomości.
  • Nadzór nad realizacją remontów i inwestycji w ramach planu uzgodnionego z Pionem Technicznymi zatwierdzonego przez Zarząd Spółki.
  • Nadzór nad realizacją bieżących konserwacji i napraw.
  • Bezpośrednie kontakty z Gościem i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu.
  • Planowanie, nadzór oraz realizacja budżetu.
  • Nadzór nad tworzeniem i obiegiem wystawianych dokumentów hotelowych.
  • Ścisła współpraca z Zarządem.
  • Bieżące raportowanie do Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorami innych obiektów hotelowych należących do GK Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Nadzór nad prawidłowym i zgodnym z wymogami funkcjonowaniem obiektów.
  • Wytyczeniem ogólnych kierunków szkoleń i standardów.
  • Zapewnienie wsparcia dla dyrektorów obiektów i działu HR w zakresie opracowywania tematyki i programów szkoleń.
  • Inicjowanie przepisów i procedur operacyjnych wdrażanych przez dyrektorów obiektów.
  • Wspieranie dyrektorów obiektów przy analizie zgodności umów franczyzowych oraz standardów hotelowych ze standardami marki/sieci.
  • Pomoc dyrektorom obiektów w analizie ryzyka operacyjnego w oddziałach,
  • Dostarczanie rekomendacji i wytycznych dla dyrektorów obiektów przy wprowadzaniu działań naprawczych.
  • Monitorowanie wyników HACCP i wsparcie dyrektorów obiektów przy wprowadzaniu działań naprawczych.
  • Wsparcie dyrektorów obiektów w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego obiektów.
  • Weryfikacja pod kątem operacyjnym realizacji projektów inwestycyjnych nadzorowanych przez właściwe Piony.
  • Współpraca z Biurem Zrównoważonego Rozwoju w zakresie działań z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz realizacji strategii Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wyksztalcenie wyższe (preferowane kierunki: hotelarstwo/turystyka lub zarządzanie).
  • Praktyczna umiejętność w zarządzaniu przychodami i kosztami w hotelu.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i zarządzania w tym zespołem, motywowania i rozwijania pracowników oraz delegowania zadań.
  • Orientacja na satysfakcję Gościa i determinacja w dążeniu do celu.
  • Operatywność, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.
  • Doskonała organizacja pracy własnej a także podległego zespołu.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i osobowość lidera.
  • Kreatywność i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom C1.
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV