<< wróć do ofert pracy

Dyrektor Biura Zakupów

13/01/2025

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Biura Zakupów
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad Biurem Zakupów i zespołem pracowników.
  • Udział w procesie rekrutacji i szkolenie stanowiskowe podległych osób.
  • Zapewnienie wdrożenia polityki zakupowej i jednolitych zasad zakupowych.
  • Zarządzanie procesami zakupowymi realizowanymi w Spółce i Grupie Kapitałowej PHH oraz optymalizacja realizowanych zakupów.
  • Wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki oraz spółek z GK PHH w relacjach z dostawcami, wykonawcami lub w zakresie ustalania i negocjowania aspektów handlowych realizowanych projektów i zadań inwestycyjnych w ramach posiadanych uprawnień.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w Spółce oraz realizacja dodatkowych zadań w zakresie projektów i zadań inwestycyjnych.
  • Nadzór nad procesem zaopatrzenia Spółki oraz spółek z GK PHH w towary i usługi.
  • Prowadzenie szeroko pojętej analizy rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów.
  • Prowadzenie postępowań dotyczących wyboru dostawców towarów i usług w celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków dostarczenia towarów i usług na potrzeby Spółki i GK PHH.
  • Opracowywanie umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja obiegu tych dokumentów.
  • Rekomendowanie dostawców produktów i usług do Oddziałów, z uwzględnieniem wymogów marek hotelowych.
  • Cykliczna kontrolna realizacji umów i kosztów realizacji umów w Spółce i GK PHH.
  • Nadzór nad prowadzonym rejestrem dostawców towarów i usług.
  • Dokonywanie cyklicznej oceny dostawców i usługodawców w Spółce i GK PHH.
  • Kontakt operacyjny z dostawcami i usługodawcami w celu wsparcia Oddziałów w zakresie zakupów i zaopatrzenia.
  • Bieżący monitoring zawartych umów, m. in. pod kątem optymalizacji kosztów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka, hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia lub logistyka).
  • Minimum 7 lat doświadczenia w obszarze zakupów w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej/FMCG/usługowej/logistycznej.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu zespołem.
  • Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m. in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2.
  • Doświadczenie w branży hotelarskiej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  •  Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

 

 

Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem