Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Biura Zakupów
Miejsce pracy: Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Podstawowe informacje
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj pracy: stacjonarna
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad Biurem Zakupów i zespołem pracowników.
- Udział w procesie rekrutacji i szkolenie stanowiskowe podległych osób.
- Zapewnienie wdrożenia polityki zakupowej i jednolitych zasad zakupowych.
- Zarządzanie procesami zakupowymi realizowanymi w Spółce i Grupie Kapitałowej PHH oraz optymalizacja realizowanych zakupów.
- Wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki oraz spółek z GK PHH w relacjach z dostawcami, wykonawcami lub w zakresie ustalania i negocjowania aspektów handlowych realizowanych projektów i zadań inwestycyjnych w ramach posiadanych uprawnień.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w Spółce oraz realizacja dodatkowych zadań w zakresie projektów i zadań inwestycyjnych.
- Nadzór nad procesem zaopatrzenia Spółki oraz spółek z GK PHH w towary i usługi.
- Prowadzenie szeroko pojętej analizy rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów.
- Prowadzenie postępowań dotyczących wyboru dostawców towarów i usług w celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków dostarczenia towarów i usług na potrzeby Spółki i GK PHH.
- Opracowywanie umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja obiegu tych dokumentów.
- Rekomendowanie dostawców produktów i usług do Oddziałów, z uwzględnieniem wymogów marek hotelowych.
- Cykliczna kontrolna realizacji umów i kosztów realizacji umów w Spółce i GK PHH.
- Nadzór nad prowadzonym rejestrem dostawców towarów i usług.
- Dokonywanie cyklicznej oceny dostawców i usługodawców w Spółce i GK PHH.
- Kontakt operacyjny z dostawcami i usługodawcami w celu wsparcia Oddziałów w zakresie zakupów i zaopatrzenia.
- Bieżący monitoring zawartych umów, m. in. pod kątem optymalizacji kosztów.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka, hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia lub logistyka).
- Minimum 7 lat doświadczenia w obszarze zakupów w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej/FMCG/usługowej/logistycznej.
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu zespołem.
- Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m. in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2.
- Doświadczenie w branży hotelarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Spółki Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej PHH.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo: pod adresem