Dziś w Regent Warsaw Hotel odbywa się 11. edycja największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej Hotel Trends Poland & CEE 2023 organizowana przez Hotelarz. Polski Holding Hotelowy jest Partnerem Strategicznym tego wydarzenia.
Szczególnym zainteresowaniem cieszył się panel liderów rynku z udziałem m. in. prezesa PHH, Gheorghe Mariana Cristescu. Podczas dyskusji paneliści skupili się na wydajności i rentowności hotelarstwa oraz przyszłości rynku w Polsce i CEE.
Prezes PHH odnosząc się do obecnej sytuacji finansowej hotelarstwa zaznaczył, że spółka PHH już w 2022 roku osiągnęła lepsze wyniki niż przed pandemią, gdy hotelarstwo było w szczycie rozwoju. Poinformował, że po trzecim kwartale br. spółka ma rekordowe wyniki finansowe i operacyjne. Dodał także, że hotelarstwo to stabilne miejsce do inwestowania. – Chcemy przekazać informację dla banków i instytucji finansowych, że hotelarstwo to bardzo dobry biznes. To także świetne miejsce do rozwoju zawodowego dla wszystkich, bez względu na wiek – powiedział Cristescu.
Prezes PHH ogłosił także – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – wejście na rynek nowej marki hotelowej „Halo”. – Cieszę się, że dziś możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę hotelową – Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach. Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin to pierwsze obiekty z Grupy PHH, które zaczną funkcjonować pod nowym brandem – przekazał prezes PHH.
Hotel Trends Poland & CEE 2023 to prestiżowe forum dla specjalistów branży hotelowej. W jednym miejscu spotykają się wszyscy profesjonaliści i decydenci polskiego hotelarstwa – właściciele, członkowie zarządów, kadra zarządzająca największych hoteli, przedstawiciele deweloperów i inwestorów, a także dostawcy najlepszych produktów i usług dla branży hotelarskiej.